Societatea PRODIMA realizeaza de multi ani, ca partener de incredere al industriei, prelucrari mecanice prin aschiere si confectii metalice.Numele companiei de familie Prodima garanteaza de 25 ani calitate, flexibilitate si satisfacerea clientilor. Multumita experientei, celor 170 de angajati si o suprafata de productie de 7600 m2 suntem in orice moment gata sa raspundem cerintelor fiecarui client.

De la infiintare in anul 1994 compania Prodima din Bistrita a reusit sa isi extinda in permanenta domeniul de performanta. Depozitul mare de oteluri de calitate, precum si dezvoltarea continua a arsenalului de masini, dotat cu masini moderne CNC dar si masini conventionale a facut ca Prodima sa devina un partener de incredere al industriei prelucrarilor mecanice.

Gama de servicii in domeniul prelucrarii mecanice prin aschiere se intinde de la strunjire, frezare si gaurire cu comanda numerica, pana la constructii sudate, indoiri complexe de material, inclusiv montaj si ambalare. Pe masini moderne cu comanda numerica se pot prelucra atat piese de dimensiuni mici cat si piese de dimensiuni mari, toate cu garantia calitatii.

Cea mai mare parte din productia obtinuta (peste 90% din cifra de afaceri) este destinata exportului. Primele activitati de export au inceput in anul 1998 si se adreseaza in prezent unor consumatori de role de rulare si parti transportoare, carcase pentru ciocane hidraulice, parti componente de utilaje de frezat asfaltul, parti componente pentru fierastraie cu banda, si parti componente pentru masinile-unelte.

Incepand cu anul 2002 firma a implementat si certificat sistemul de asigurare a calitatii produselor ISO 9001. Toate produsele se masoara si se verifica individual inainte sa fie predate clientului.

In ultimii ani Prodima si-a extins gama de servicii si suntem activi si in domeniul constructiilor sudate si a constructiilor de hale industriale. Perfectionam constant produsele si ne asiguram ca sunt competitive, pentru a ne putea pastra pozitia dobandita pe piata.In aceeasi masura se incearca cucerirea unor noi segmente de piata, in care firma sa isi diversifice nomenclatorul de produse si sa ofere acestrora o calitate superioara comparativ cu ofertele concurentei.